θα μας πάρουν με τα βοτσαλάκια...

Κυριακή 3 Οκτωβρίου 2010

Η κυρία Δήμητρα Μόσχου, για τις δημοτικές εκλογές στη Νίκαια - Ρέντη, προς τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ.

Κύριε Πρόεδρε,

Παρά την έντονη αγωνιστική επιθυμία μου, αποφάσισα να μη μετάσχω σε αυτήν την αυτοδιοικητική εκλογή, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι αποχωρώ της πολιτικής. Αντίθετα η απόφασή μου αυτή αποτελεί πολιτική επιλογή θέλοντας αφ’ ενός να προστατεύσω όχι μόνο τη δική μου αλλά και τη δική σας αξιοπρέπεια αφ’ ετέρου δε να φανώ συνεπής προς την εντολή του λαού της Νίκαιας.

Δηλώσατε ότι οι εκλογές αυτές θα είναι δημοψήφισμα για τον «Καλλικράτη» και η κομματική νομενκλατούρα, σκοτεινά επιχειρηματικά συμφέροντα και άλλες απωθητικές διεργασίες ανέδειξαν ως υποψήφιο του κόμματος άτομο το οποίο είχε διενεργήσει αμφιβόλου αντικειμενικότητας δημοψήφισμα κατά του «Καλλικράτη».

Αρνούμαι να διαγκωνιστώ με επιχειρηματικά συμφέροντα, μικροπολιτικές επιδιώξεις και άλλες διεργασίες που δεν συνάδουν με το ύφος και το ήθος που θέλετε να δώσετε στο κόμμα.

Στις προηγούμενες εκλογές ο λαός της Νίκαιας μου έδωσε μεγάλη πλειοψηφία και την εντολή να αγωνιστώ για τα συμφέροντά του. Βασικό συμφέρον του είναι η Νίκαια να έχει Νικαιώτη Δήμαρχο και όχι υποψήφιο που είχε αποκαλέσει τη μαρτυρική πόλη του μπλόκου μίζερη και σκουπιδότοπο.

Αρνούμαι κάτω από το κάλυμμα της επίσημης υποψηφιότητας του ΠΑ.ΣΟ.Κ. να συνεργαστώ με δεξιά και ακροδεξιά στοιχεία τα οποία τη στιγμή αυτή έχουν ήδη στελεχώσει τον «πράσινο» δήμαρχο.

Αρνούμαι να συγχρονιστώ με την κομματική νομενκλατούρα η οποία μεθόδευσε για να σας παρασύρει ύποπτες δημοσκοπήσεις.

Αρνούμαι με αηδία τις διάφορες προσφορές που μου γίνονται καθημερινά και από τη νομενκλατούρα του κόμματος για τη σιωπή και τη συμμετοχή μου στην ανίερη συναλλαγή.

Αρνούμαι να προδώσω τα όνειρα τις ελπίδες και τις επιδιώξεις των αγνών ανθρώπων και του συνδυασμού μου.

Θα σταθώ δίπλα τους συνεχίζοντας το ανιδιοτελώς κοινωνικό μου έργο ελπίζοντας ότι «θα τον σηκώσουμε και πάλι τον ήλιο του ΠΑ.ΣΟ.Κ.»

Έχω ακόμη τα ενθουσιώδη τηλεγραφήματα που αποστείλατε μετά το αποτέλεσμα των τελευταίων δημαρχιακών εκλογών και είχα πιστέψει ότι είμαι στην πρώτη γραμμή του αγώνα μας. Θα μπορούσα να κατέβω ως αντάρτης και με τη στήριξη μάλιστα διακεκριμένων και ιστορικών στελεχών του κόμματος, που συμμερίζονται τα συναισθήματά μου. Δεν θέλω όμως να έρθω σε προσωπική σύγκρουση μαζί σας και παίρνω την απόφαση που μου επιβάλλει η τιμή, η αξιοπρέπεια και το ήθος που επιδιώκουμε για το ΠΑ.ΣΟ.Κ.

Ανεπηρέαστος πλέον ο συνδυασμός «Νίκαια Πόλη Ζωής» θα αποφασίσει για την περαιτέρω στάση του.


Με εκτίμηση

Δήμητρα Μόσχου

(30-09-2010)

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Αρχόντισσα ! Ελπίζω τώρα στο ΠΑ.ΣΟ.Κ να κατάλαβαν οτι έχασαν ένα διαμάντι!