θα μας πάρουν με τα βοτσαλάκια...

Δευτέρα 14 Ιουνίου 2010

Όσα δεν φτάνει η αλεπού...


ΑΣ ΠΗΔΗΞΕΙ ΝΑ ΤΑ ΦΤΑΣΕΙ


ΦΑΛΗΜΕΝΤΟ

(176 τεμάχια)

δημοσκοπήσεις
(12 τεμάχια)

ανθρώπινες σχέσεις
(15 τεμάχια)

δικαιώματα

(6 τεμάχια)


διαμάντια
(6 τεμάχια)

τέχνες
(24 τεμάχια)

Τετρακόσιες εβδομήντα εννέα αναρτήσεις δεν τις έγραψα για να μου πει κανείς μπράβο.
Αλλά όπως δεν τις χρωστάω σε κανέναν έτσι και δεν τις πουλάω σε κανέναν.
Στο δικό μου τετράδιο τις έγραψα.
Δικές μου είναι οι μουντζούρες, οι ανορθογραφίες και τα λάθη.
Δικαίωμά μου!!!


Υ.Γ. (1) Σπόνσορες δεν ζητήθηκαν.
Υ.Γ (2) Γνωρίζω ότι οι Λαμπράκης, Μπόμπολας, Αλαφούζος κλπ, γράφουν και πιο ενδιαφέροντα πράγματα αλλά εδώ είναι tenekedoupoli
Υ.Γ. (3) Κακό βαθμό μπορείτε να βάζετε, τη μισθοδοσία δεν μπορείτε να μου την κόψετε γιατί γράφω για πάρτυ μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: