θα μας πάρουν με τα βοτσαλάκια...

Παρασκευή 16 Ιουλίου 2010

Πες μου ποιό χέρι

"Πες μου ποιο χέρι στης μοίρας το χάρτη
Σκορπάει μελάνι
Και σβήνει λιμάνι, σβήνει ρότα, φάρους κι ακτή
Και ποιας πυξίδας η μαύρη λεπίδα
Θα δείξει ελπίδα
Μιας άγνωστης γης προσμονή
Κεραυνός κι αστραπή
Ξάφνου στ' ανήξερο καλοκαίρι
Η κακιά η στιγμή
Φίδι, σκορπιός, μαχαίρι
Στην καρδιά μου όρμησε να τη φαρμακώσει
Κεραυνό κι αστραπή
Ελπίζει πια η ζωή μας στο θαύμα
ʼΑγγελο της χαράς και εκδικητή αντάμα
Τους ανθρώπους που χωρίσαν πάλι να ενώσει...
Πες ποιος πλανήτης σαν μαύρος μαγνήτης
Μας εξουσιάζει και μας εκτροχιάζει
Τα όνειρά μας κλέβει κρυφά
Πες μου ποια δίνη μας κρύβει την πρύμνη
Σε ποια μαύρα βράχια
Στης μοίρας τα δίχτυα οδηγεί...
Κεραυνός κι αστραπή
Ξάφνου στ' ανήξερο καλοκαίρι
Η κακιά η στιγμή
Φίδι, σκορπιός, μαχαίρι
Στην καρδιά μου όρμησε να τη φαρμακώσει
Κεραυνό κι αστραπή
Ελπίζει πια η ζωή μας στο θαύμα
ʼΑγγελο της χαράς και εκδικητή αντάμα
Τους ανθρώπους που χωρίσαν πάλι να ενώσει...


΄Αϊντε θύμα, άϊντε ψώνιο , άϊντε σύμβολο αιώνιο...



...Το μπετόν και το κίτς βασιλεύει, τα δέντρα κόβονται μέρα μεσιμέρι, το νέο Δημαρχείο έχει βαλτώσει, τα νταμάρια έγιναν χωματερή και ούτε λόγος γιά αθλητικά έργα. το δημοτικό χρέος πνίγει τα πάντα, οι φυλακές παραμένουν και το πιό σημαντικό οι πλατείες Μέμου και Βενιζέλου προορίζονται να δοθούν στην ιδιωτική εκμετάλλευση με συνοπτικές διαδικασίες γιά υπόγεια γκαράζ αφού καταστραφούν πρώτα. Αυτά τα ολίγα γιά τώρα.
Θα επανέλθουμε συντόμως . Άντε καλές διακοπές ψώνια μου, Αιώνια θύματα του Κουρακο,Τραγακο,Νεραντζο,Νιωτικο, Διαμαντολυντζεριστάν!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: