θα μας πάρουν με τα βοτσαλάκια...

Τρίτη 28 Ιουνίου 2011

Ο κύριος Γιάννης Διάκος εξηγεί τη γραμμή του.(επιστολή)


 Ο  δημοτικός σύμβουλος κύριος Γιάννης Διάκος μου έστειλε το ακόλουθο e-mail, προφανώς αντιδρώντας στην ανάρτηση του blog "Πως να καταλάβεις τη γραμμή;", (23/06/2011)




Αγαπητό ''μιρμίγκι'',

 Ευπρόσδεκτη και καλοδεχούμενη πάντα η κριτική σας, αρκεί βέβαια να είναι καλόπιστη, καλοπροαίρετη, να εστιάζεται στον πραγματικό χρόνο της δράσης μου ως δημοτικού συμβούλου και όχι σε γεγονότα και δεδομένα που αναφέρονται σε προγενέστερους χρόνους που  έχουν κριθεί πολιτικά από τους δημότες, είναι άνευ ουσίας και περιεχομένου και η αναπαραγωγή τους αποβλέπει αποκλειστικά και μόνο στη  δημιουργία εντυπώσεων.
Όσο για το ευφυολόγημά σας  με το οποίο καταλήγετε, το αντιπαρέρχομαι και απλά διασκεδάζω με αυτό, συνάδει άλλωστε με το ύφος του blog και χωρίς να έχω πάρει... βότανα, για ενημέρωση των δημοτών που είναι βέβαιο ότι δεν τους έχω... ποτίσει κουτόχορτο, δε διαθέτω τέτοιες... μαγικές ικανότητες , παραθέτω τα ακόλουθα:
Στη μακρά διαδρομή μου ως δημοτικού συμβούλου αυτό που διακρίνει τη στάση μου  απαρέγκλιτα  είναι η προάσπιση του δημοσίου συμφέροντος και η υπεράσπιση των δίκαιων αιτημάτων της τοπικής κοινωνίας που με τιμά με τη ψήφο της επί σειρά ετών.
Πορεύομαι πάντα έχοντας ως πυξίδα αυτή την αρχή και αυτό θα συνεχίσω να πράττω, όλα τα άλλα που περιγράφετε είναι παραπολιτική και δεν ενδιαφέρουν τους δημότες.
Όλοι μας κρινόμαστε στη βάση μιας δημιουργικής παρουσίας  και όχι στη λογική των πρόσκαιρων και εφήμερων στάσεων και επιλογών ζωής, του άκρατου μηδενισμού.
Από κει και πέρα, σας  υπενθυμίζω ότι η παράταξή μας δεν ψήφισε  για Συμπαραστάτη του Δημότη την επιλογή  της δημοτικής αρχής, της πλειοψηφίας, γιατί δεν αποτελούσε πρόταση μιας ευρείας συναίνεσης, στο πνεύμα του νομοθέτη και δεν κατέστη δυνατό να εκλέξει το πρόσωπο που πρότεινε, αφού απαιτούνταν πλειοψηφία 2/3 προς τούτο.
Επίσης ως το μοναδικό τακτικό μέλος της αντιπολίτευσης στην επιτροπή Απογραφής του Δήμου Κορυδαλλού και των νομικών προσώπων λόγο ότι παρήλθαν οι ημερομηνίες και δεν έδινε αντίγραφα η δημοτική αρχή για να την μελετήσει όλη η αντιπολίτευση, την οποία ενημέρωνα αναλυτικά δεν συνυπέγραψα την έκθεση και ψηφίστηκε στο Δημοτικό Συμβούλιο χωρίς την υπογραφή μου από την πλειοψηφία  και το συνδυασμό της «Λαϊκής Συσπείρωσης» (αλήθεια αυτό πως σας διέφυγε;).
 Δε χρειάζεται να σας υπενθυμίσω ότι τα έγγραφα αιτήματα μου από το καλοκαίρι του 2010 για τον αριθμό των εργαζομένων ή για τους πρόχειρους διαγωνισμούς των 45.000 , τα  οποία επανέλαβα το Μάρτιο του 2011 και ως Αντιπρόεδρος της Οικονομικής Επιτροπής (πάλι εγγράφως) και  επίσημη απάντηση εγγράφως ακόμα δεν έχω πάρει.

 Αποτελεί υποχρέωσή μου να  κρατάω ενήμερους από τις θέσεις που κατέχω τη κα Μερόπη Κατσάνου και κα Καίτη Κυλάκου, αυτό επιτάσσει το λειτούργημα που υπηρετώ, αυτό επιβάλλει η τοπική συμμετοχική δημοκρατία.
Η δημιουργική συνεννόηση των δυνάμεων της αντιπολίτευσης είναι προαπαιτούμενο για τη λήψη αποφάσεων που εξυπηρετούν τα συμφέροντα της πόλης και του δημότη, την έχει ανάγκη η πλειοψηφία που διοικεί το δήμο.   
 Όσο για το έγγραφο της κας Καίτης Κυλάκου, είχε δίκιο, έρχεται καθυστερημένα στην Οικονομική Επιτροπή ο τρίμηνος απολογισμός (παλιά τέχνη της δημοτικής αρχής) και της αξίζουν συγχαρητήρια διότι το σύστημα του Καλλικράτη, το βιώνουμε στην πράξη.
Η συνεννόηση και η συνεργασία των δυνάμεων της αντιπολίτευσης είναι αναγκαία περισσότερο από ποτέ την περίοδο αυτή, που καλούμαστε να επισημάνουμε τις δυσλειτουργίες του Καλλικράτη, είναι στοιχειώδες καθήκον και υποχρέωση.
Ας μην ξεχνάτε άλλωστε ότι δεν είμαστε επαγγελματικά στελέχη της τοπικής αυτοδιοίκησης, δεν κατέχουμε έμμισθες θέσεις στον δήμο, ούτε διαθέτουμε το μηχανισμό που απαιτείται για την εύρυθμη λειτουργία μας.
Επιδίωξή μας είναι να ανταποκριθούμε στις υποχρεώσεις μας και στα καθήκοντά μας, αυτό αποτελεί πρώτιστο μέλημά μας.
Εν κατακλείδι, λυπούμαι βαθύτατα που επιβεβαιώθηκαν οι ανησυχίες μου και οι επισημάνσεις μου για την οικονομική κατάσταση του δήμου μας, με την παρουσίαση των στοιχείων που εδόθησαν στη δημοσιότητα από τα Υπουργεία Εσωτερικών και Οικονομικών πριν λίγο καιρό.
Η πρόβλεψη αυτή για τη δυσχερή οικονομική κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει ο δήμος, είχε γίνει άλλωστε και προεκλογικά από τις επικεφαλής των  συνδυασμών της αντιπολίτευσης , την κα Κατσάνου  και την κα Κυλάκου.
 Όποιες άλλες σημαντικές μου ενέργειες για διαφάνεια και προάσπιση των χρημάτων των δημοτών ή υποχρεώσεων του Δήμου προς τους δημότες θα ενημερωθούν όταν ολοκληρωθούν ,για να υπάρχει πλήρη ενημέρωση τους από το συνδυασμό μου, όσο και από εμένα προσωπικά.



                                                       Με εκτίμηση



                                                 Γιάννης Στ. Διάκος 



                              Αντιπρόεδρος Οικονομικής Επιτροπής

                            Δημοτικός Σύμβουλος Δήμου Κορυδαλλού

Δεν υπάρχουν σχόλια: