θα μας πάρουν με τα βοτσαλάκια...

Τρίτη 16 Δεκεμβρίου 2008

Και ενώ αυτός ζαρντίνευε το πόρισμα πλάτς (!) πέφτει μια ζαρντινιέρα πάνω στην τηλεόρασή μας.

Το βίντεο, μπορείτε να δείτε στο neagenia.



Σαν κακός τενεκεδιάρης, εγώ θέλω να γράψω μια συμπόνια με το τενεκεδένιο μυαλό μου, για τον Καραμανλή μας. Και αυτός αν θέλει τώρα που τον έπιασε η αυτοκριτική ας με λάβει υπόψη του.



Πρωθυπουργάρα μου,

αληθινός αρχηγός είναι μόνο ο Κασιμάτης!

Αν είχες φερθεί σαν τη Δημαρχάρα μας δεν θα τα πάθαινες αυτά ρε χαζοβιόλη.



Η Δημαρχάρα μας μπορεί να μην έχει ακόμα τηλεόραση
(δεν το σκέφτηκε, θα ήταν και αυτό στο τεχνικό πρόγραμμα, έτσι ή αλλιώς τι κοστίζει το γράψιμο)
αλλά ότι εφημερίδες έχει ο Πειραιάς, (του κώλου δηλαδή) έχουν φάει όλες ζαρντινιέρα στο κεφάλι - ή στο στομάχι.

Έτσι,


  • όταν έχουμε χαλαρή περίοδο βγαίνουν και γράφουν όλες μαζί. ΟΜΩΦΩΝΑ, ΟΜΟΦΩΝΑ, σαρώνει. Με ευρεία αποδοχή και συναίνεση.

  • Όταν υπάρχει αποδοκιμασία από την μειοψηφία βγαίνουν και γράφουν: διαφωνούν κάτι "περίεργοι", κάτι "γραφικοί", κάτι ένας δυο τελος πάντων.

  • Όταν το πράγμα χοντραίνει, και υπάρχει ισχυρότατος αντίλογος, τότε δεν γράφουν τίποτα.

  • Και όταν στον Κορυδαλλό κυκλοφορούν ήδη τουλάχιστον 12 με 15 αυριανοί Αντιδήμαρχοι της κακιάς ώρας, τότε κατά τον Κασιμάτειο τύπο, όλα είναι ρολόι, γιατί οι κατάλληλοι άνθρωποι είναι στην κατάλληλη θέση (δεν πειράζει που δεν δουλεύει τίποτα καλά).

Ενώ αν είχε τηλεόραση, θα την είχαν κάνει ήδη οι μαθητές. Στις πατσαβούρες κατάληψη δεν λέει.

Εδώ πατάτε για το video neagenia: Μαγκιά τους#links#links#links#links

Υ.Γ. Πολύ αργούν όμως οι δικοί σας. Θα βάλουν τα χοντρά τα θέματα ή θα αρχίσω να τα βάζω εγώ και θα γίνω εγώ Δήμαρχος στο τέλος. Με σύνθημά μου ψηφίστε εμένα είμαι από αληθινό -και μονόχρωμο- τενεκέ.

Μαλάκα τώρα που το σκέφτομαι είναι επικίνδυνο να κερδίσω. Αρέσουν οι τενεκέδες

Δεν υπάρχουν σχόλια: