θα μας πάρουν με τα βοτσαλάκια...

Σάββατο 17 Οκτωβρίου 2009

True Story?

Διαβάστε με κλικ εδώ
το
"True Story?" της Εύας Στάμου






(από το προφίλ της Εύας Στάμου
)

* Γεννήθηκα στην Αθήνα. Έκανα μεταπτυχιακές σπουδές στη Φιλοσοφία στο Πανεπιστήμιο του Leeds
* και στην Συμβουλευτική Ψυχολογία στο Πανεπιστήμιο του Manchester
* όπου και δίδαξα στον τομέα της Ψυχιατρικής Ηθικής. Εχω εργαστεί στην Πρότυπη Ψυχιατρική Κλινική του York και σε Κέντρα Συμβουλευτικής στο Manchester. Η διδακτορική μου έρευνα έχει ως αντικείμενο την διαμόρφωση της γυναικείας ταυτότητας κατά την περίοδο της μέσης ηλικίας. Aπό το 2000 ασκώ μόνιμα το επάγγελμα της Συμβουλευτικής Ψυχολόγου
* προσφέροντας ατομική ψυχοθεραπεία. Εχω συνεργαστεί με το Τρίτο Πρόγραμμα της Ελληνικής Ραδιοφωνίας
* το Mega Channel
* και τα περιοδικά 10percent
* Marie Claire
* Shape
* Το Παιδί μου κι Εγώ. Τα μυθιστορήματά μου 'Ελιγμοί' και 'Ντεκαφεϊνέ' έχουν δημοσιευθεί από τις Εκδόσεις 'Οδός Πανός'.

Δεν υπάρχουν σχόλια: