θα μας πάρουν με τα βοτσαλάκια...

Τρίτη 21 Οκτωβρίου 2008

Tenekedoupoli: Για μένα!

Μέσω φίλων μου ή φίλων κάτι φίλων μου, μου έκαναν μια ερώτηση που είδαν στον ύπνο τους. Ύπνο βαθύ, παρά την επιφανειακή σοβαρότητα της ερώτησης: Μου λένε "είσαι με αυτούς, τους κακούς, τους απίθανους του Νέα Γενιά, . Και τους άλλους, τους "16άρηδες" που σκάσανε μύτη με διακήρυξη στις Πλειάδες".

Και τώρα το γέλιο.

Οι φίλοι μου ανέφεραν, δεν ξέρουμε με ποιόν είναι, πάντως εμείς δεν το ελέγχουμε. Μπορεί εδώ που τα λέμε, να είπαν και χειρότερα όπως τι ντενεκέδες και τέτοια, τι σχέση έχουμε εμείς με κάθε ντενεκέ που σκάει στο ίντερνετ;

Και από τότε έσκασαν τα καλύτερα: Στην αρχή ότι είμαι του ΨΗΛΟΥ στον Πειραιά και μετά ότι είμαι του κυρίου Στέφανου στον Κορυδαλλό. Και το τελευταίο, ότι είμαι του κορυδαλλιώς και γράφω λέει και στην εφημερίδα. Μήπως με μπερδεύουν με κανένα άλλο πρόσωπο; Από αυτά που αλλάζουν αρχηγό κάθε έξι μήνες!

Εγώ δεν είμαι ποιητής, αλλά αν χρειαστεί... και ράσο μπορεί να φορέσω για να αδειάσουν οι πλατείες από τρωκτικά που πρέπει να βρούν τον ντενεκέ τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια: