θα μας πάρουν με τα βοτσαλάκια...

Τρίτη, 31 Αυγούστου 2010

Τα Mercedes είναι πεταμένα λεφτά.


Αυτό λέγεται Δημόσια Διαμαρτυρία!

εγώ ήξερα για τα μπεμβέ, αλλά απ΄ότι βλέπω....

Chocorello

http://chocorello.blogspot.com/2010/08/mercedes.html

Δευτέρα, 30 Αυγούστου 2010

Επιστολή μελών του ΠΑΣΟΚ για τον Κορυδαλλό.

Πηγή: neagenia

Αναλάβατε την ευθύνη σας;

Ανοιχτή επιστολή μελών του ΠΑΣΟΚ

προς τον πρόεδρο, Γ. Παπανδρέου τον Γραμματέα Σ. Ξυνίδη και τα τα μέλη του Εθνικού Συμβουλίου

Θέμα: "Κορυδαλλός"


Α. Το αξιακό περιεχόμενο της σύγκρουσης.

Β. Η τοπική αξία.

Γ. Αναλάβετε την ευθύνη σας.


Στις αρχές του Αυγούστου ανακοινώθηκαν οι πρώτοι 70 υποψήφιοι Δήμαρχοι που στηρίζει το ΠΑΣΟΚ.

Παρά την συστηματική και επίμονη προσπάθεια μιας ομάδας από τον τοπικό κομματικό μηχανισμό και παρά τις πιέσεις μιας ομάδας ισχυρών παρασιτικών συνοδοιπόρων και «μεσολαβητών», θεωρούμε πολύ σημαντικό ότι το κεντρικό ΠΑΣΟΚ αρνήθηκε να προσφέρει τη λέξη «στήριξη» στον Σταύρο Κασιμάτη για τον Δήμο Κορυδαλλού.


Ενόψει της προγραμματισμένης συνεδρίασης του Εθν. Συμβουλίου στις 3 Σεπτεμβρίου, ενεργοποιούνται και πάλι, αθόρυβα και συνωμοτικά οι ίδιες δυνάμεις...


Ο Σταύρος Κασιμάτης, είναι ο διασπαστής - των εκλογών του 2006. "Άρπαξε" τον Δήμο, λειτουργώντας ως υπονομευτής για λογαριασμό μιας παλαιοκομματικής μεσολάβησης και λειτουργώντας ως εκφραστής - εκπρόσωπος μιας πολυκομματικής συμφωνίας συμφερόντων.


Πριν αναφερθούμε στα όσα συμβαίνουν στην πόλη, πρέπει να τοποθετήσουμε τις ιστορικές αιτίες, που καθιστούν πολιτικά ΑΣΥΓΧΩΡΗΤΗ την ενέργεια αυτή του Σταύρου Κασιμάτη.



Α. (1) Αξιολόγηση της διασπαστικής ενέργειας του 2006.
Η διάσπαση του 2006, δεν ήταν μια κοινή αυτοδιοικητική φαγωμάρα. Ήταν μια πρώτου μεγέθους ιστορική πολιτική προδοσία του δημοκρατικού χώρου.

Η εσωτερική υπονόμευση, η συστηματική απαξίωση του πολιτικού χώρου από τον οποίο αναδείχθηκε ο ίδιος και πολλοί από τους συνεργάτες του, κατέληξε στην ανοιχτή και απροκάλυπτη συνεργασία με την ακραία δεξιά της πόλης, με πρωτοκλασάτα στελέχη της οποίας μέχρι και σήμερα συνδιοικεί. Είναι οι άνθρωποι που εξέφρασαν τοπικά την πολιτική ανωμαλία των γεγονότων του 89 και της περιόδου που ακολούθησε.


(2) "Ο δήμαρχος επανέρχεται ως κομματάρχης".
Ο Κασιμάτης, μισεί την πολιτική οργάνωση του ΠΑΣΟΚ, μέσα στην οποία δεν είδε ποτέ συντρόφους, αλλά είδε μόνο φίλους και εχθρούς.

«Οι φίλοι πρέπει να βαστούν τα κλειδιά. Οι εχθροί πρέπει να εξοντώνονται».

Βρέθηκαν ύστερα Χατζιαβάτες – κομματικοί υποστηρικτές του, που επί πολλά χρόνια τώρα, παραπληροφορούν τα μέλη και τους φίλους του ΠΑΣΟΚ, αλλοιώνουν γεγονότα, γραφειοκρατικοποιούν τις διαδικασίες, αποκλείουν και εκδιώκουν όχι μόνο ότι είναι «απέναντι», αλλά οποιονδήποτε σκέφτεται και διατηρεί μια ικανότητα αυτονομίας.

(3) "Η πολιτική πειρατεία".

Η πολιτική οργάνωση του ΠΑΣΟΚ Κορυδαλλού, μοιάζει με πλοίο που το έχουν καταλάβει πειρατές.

Όλα αυτά, δεν συνιστούν μια απλή περίπτωση από αυτές (τις πολλές) των προσωπικών διαμαχών μεταξύ στελεχών του πολιτικού χώρου, που κατά καιρούς συναντήσαμε και συναντάμε σε διάφορα μέρη της Ελλάδας, οι οποίες, είναι μεν απαράδεκτες, αλλά κατά τα άλλα περιορίζονται στην διαίρεση του χώρου και ερμηνεύονται στα πλαίσια της πολιτικής φιλοδοξίας.


(3) Ο καιροσκοπισμός.

Μπορούμε να σεβαστούμε πολιτικά όλους τους ανθρώπους που έλαβαν θέση προτίμησης ή αντιπαράθεσης με τον Βενιζέλο ή με τον Σκανδαλίδη, που τοπικά είναι με αυτόν ή με εκείνον, που -ακόμη- βρίσκονται και έξω από τα πλαίσια τα δικά μας και υποστηρίζουν το Σαμαρά ή την Παπαρήγα.

Δεν μπορούμε να σεβαστούμε τους ανθρώπους που κεντρικά "κλείνουν" με τον Βαγγέλη, τοπικά "παζαρεύουν με αυτόν που έχει σχέση με Γιώργο" και παράλληλα κάθε πρωί μπορούν π.χ. να πίνουν καφέ με τα πρωτοπαλίκαρα του Μιχαλολιάκου και του Τραγάκη, μοιράζουν θέσεις με τον Σουφλιά και άμα λάχει να διορίζουν και μια κόρη οικονομικού επιτρόπου της περιφέρειας -με νόμιμες διαδικασίες, επειδή έχει τα "προσόντα". Και όσο γίνονται όλα αυτά... άνετα και απροκάλυπτα μπορούν να "αλλάζουν" και να "ξανα-αλλάζουν" και να κοτσάρουν κολλητά μια διακήρυξη περί συνέπειας και διαφάνειας, για να κοροϊδεύουν τους αφελείς.

Συνεπώς, η αποδοχή αυτής της κατάστασης, δεν έχει να κάνει με έναν μικρό ή μεγάλο πολιτικό συμβιβασμό αλλά με την αξιοπρέπεια και με τον πολιτικό πολιτισμό.

Β.
Η πραγματικότητα της τετραετίας Κασιμάτη είναι μια πλήρης καταστροφική αποτυχία, πανθομολογούμενη σε ιδιαίτερες συζητήσεις, ακόμα και από τους πιο θερμούς υποστηρικτές του:

Έλλειψη φαντασίας - κακή αντιγραφή όλων των κοινότυπων συνταγών του παρελθόντος.

Κανένα ουσιώδες μεγάλο έργο δεν εξελίχθηκε παρά τις υποσχέσεις και τα μεγάλα λόγια.
Επιδεινώθηκαν όλα τα προβλήματα ποιότητας ζωής (ελεύθεροι χώροι, πράσινο, κυκλοφορία, στάθμευση κλπ.
Το πελατειακό σύστημα κυριαρχεί παντού, συνθλίβει τους πολίτες και απογοητεύει την νεολαία.
Κάθε τόσο έρχονται στην επιφάνεια χοντράδες που αφορούν διορισμούς συγγενών, παρακάμψεις ΑΣΕΠ, αυθαιρεσίες. παρατυπίες και αδικίες.
Οι αυτονόητες υποχρεώσεις παροχής υπηρεσίας, εμφανίζονται ως επιτεύγματα ή ως μικρό-εξυπηρετήσεις μεσαζόντων.
Η ουσιαστική συμμετοχή των πολιτών τακτοποιείται μέσα στα εισαγωγικά που της τοποθετούν οι μηχανισμοί.
Το χρέος της πόλης διπλασιάστηκε μέσα σε τέσσερα χρόνια και κάθε τόσο ένας νέος δανεισμός αποτελεί την μοναδική πρόταση αντιμετώπισης της ...σπατάλης.
Η πόλη υποθηκεύτηκε χωρίς όραμα, ενώ από την πλευρά της δημοτικής αρχής εκδηλώνονται δυο γραμμές, αναλόγως με τον συνομιλητή: Η μία γραμμή λέει ότι τα δάνεια που παίρνει - κάθε δυο μήνες σχεδόν- αποτελούν κακόβουλη φαντασία των αντιπάλων της και το χρέος κινείται στα ίδια επίπεδα που το παρέλαβε. Η άλλη γραμμή λέει ότι φταίει για όλα το κακό ΔΝΤ. (Το ΔΝΤ μπορεί να φταίει για πολλά, ανεξάρτητα όμως από την όποια θέση για το ζήτημα δεν μπορεί να υπάρξει σόφρων άνθρωπος που να πιστέψει ότι το ΔΝΤ διπλασίασε το χρέος αφού εκείνοι διαχειρίζονταν κτίρια, ανθρώπους, προμήθειες...).

Το χειρότερο από όλα που συμβαίνει είναι ότι ενώ η πόλη μας έχει απίστευτο δημιουργικό υλικό και δυνατότητες,
αξιόλογοι άνθρωποι παραμένουν αποκλεισμένοι από την διαδικασία της προσφοράς. Μέτριοι διαχειριστές επιζητούν μετριότερους υφισταμένους για το ρόλο του χειροκροτητή.
...

Η επιστολή μας αυτή, είναι δημόσια, γιατί έχει την έννοια της ενημερωσης όλων, κατά τρόπο τέτοιο που να μην μπορούν αύριο να παριστάνουν ότι δεν γνώριζαν.

Επειδή πουθενά, ως μέλη του ΠΑΣΟΚ, δεν κληθήκαμε να τοποθετηθούμε, δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουμε. Και δεν σημαίνει ότι θα αφήσουμε οποιοδήποτε περιθώριο να μας πει κανείς σε λίγο ότι δήθεν "δεν γνώριζε" ή ότι έκανε κάποιο "μικρό λάθος".
Γνωρίζουν όλοι και πολύ καλά.
Δημόσια ενημερώνεται και ο πρόεδρος, ο οποίος δεν έχει το πολιτικό δικαίωμα να μην γνωρίζει (ακόμα και αν εμείς δεν υπήρχαμε).
Γνωρίζει καλά ο Ξυνίδης, ο οποίος δεν έχει το δικαίωμα σε αυτήν την περίπτωση να διαιτητεύει ισορροπίες αλλά πρέπει να δίνει πολιτικές λύσεις.
Γνωρίζουν καλά όλοι!
Τα κλιμάκια, οι τοπικοί βουλευτές, οι υπεύθυνοι των τομέων.
ΜΟΝΟ ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΔΩ ΣΥΝΕΒΗΣΑΝ ΚΑΙ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ.

Κανείς δεν έχει το δικαίωμα (και μάλιστα στις 3 Σεπτέμβρη) να βάλει "σφραγίδα στήριξης" σε τέτοια φαινόμενα.

Ας αναλάβει λοιπόν ο καθένας την ευθύνη του.

Είμαστε ξεκάθαροι.
Ανεξάρτητα από το αν θα γίνει και πως ακριβώς θα γίνει αυτό, εμείς αναλάβαμε τη δική μας ευθύνη.
Θα φροντίσουμε να μην υπάρξει μέλος του Εθνικού Συμβουλίου που να μην λάβει την επιστολή μας αυτή.
Το μήνυμά μας όμως, αφορά έναν δημόσιο διάλογο στην πόλη.
Με όλα τα γεγονότα και όλη την αλήθεια, οι πολίτες θα κρίνουν τη συνέχεια.

Υπογραφή
Α .Τ. μέλος του ΠΑΣΟΚ Κορυδαλλού
Την επιστολή συντάξαμε, πέντε μέλη του ΠΑΣΟΚ.
Η επιστολή μπορεί να μαζέψει πολύ εύκολα πολλές δεκάδες υπογραφές. (Δεν είναι η ώρα και ελπίζουμε να μην χρειαστεί).

Σημείωση του neagenia
Τα πλήρη στοιχεία του αποστολέα δόθηκαν στο ιστολόγιο μας. Η επιθυμία του είναι να δοθούν μόνο στον Γραμματέα του Εθνικού Συμβουλίου αν τον ενδιαφέρουν. Τα μέλη του ΠΑΣΟΚ που συνέταξαν την επιστολή δεν επιθυμούν δημοσιότητα προς αποφυγή της παρεξήγησης ότι πρόκειται για "πολιτικό παιχνίδι αυτοπροβολής".

Δημοσιεύοντας αυτήν την επιστολή, αν και είμαστε εναντίον όποιας διαδικασίας υπογραφών, θα επισημάνουμε ότι συμφωνούμε στην ουσία των όσων αναφέρονται.

Προστασία δεοντολογίας.
Όποιος θέλει να αναπαράγει αυτήν την ανάρτηση μπορεί να το κάνει ακόμα και χωρίς link. Δεν επιθυμούμε όμως την μερική αναπαραγωγή αποσπασμάτων. Αν όμως γίνει κάτι τέτοιο θα πρέπει οπωσδήποτε να έχει παραπομπή εδώ ακριβώς με δυναμικό σύνδεσμο.

Αδειάζουν καρέκλες οι Κασιμάτηδες;

Αντιδήμαρχος Κορυδαλλού Υποψήφιος Αντιπεριφερειάρχης με τη Ν.Δ;

Ανάμεσα στα ονόματα για Υποψήφιους Αντιπεριφερειάρχες, της Νέας Δημοκρατίας στον Πειραιά, ακούγεται έντονα και το όνομα του Νεαρού Αντιδημάρχου Κορυδαλλού Νίκου Χουρσαλά.

Ο Νίκος χαίρει γενικής εκτίμησης, έχει καλή μόρφωση, είναι αγωνιστής, θεωρείται άνθρωπος συνετός, γνωρίζει τα προβλήματα της Περιφέρειας του Πειραιά και η επιλογή του θα θεωρηθεί επιτυχής.

http://fonipeiraioton.blogspot.com/2010/08/blog-post_346.html

ή μαϊμού διαρροή;

Παράνομες ηλεκτρονικές παραταξιακές πινακίδες του κ. Σταύρου Κασιμάτη!

Το καταγγέλει (για μια ακόμα φορά)

η 16χρονη Πόλη



Ο Αντιδήμαρχος κύριος Κώστας Καλούδης δεν αποσαφήνισε εάν η ιστοσελίδα εντάσσεται στην επικοινωνιακή στρατηγική του Δήμου ή την διατηρεί από χόμπυ ο κ. Κασιμάτης...

ΚΕΡΔΟΦΟΡΟΣ ΑΔΡΑΝΕΙΑ;

ΑΙΧΜΕΣ ΓΙΑ «ΜΑΥΡΟ ΧΡΗΜΑ» ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΕΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ…

Πηγή: http://www.realpolitics.gr/?p=24009
Απευθείας αναθέσεις, περίεργες συμφωνίες, μη επιβολή προστίμων στους παρανομούντες και αδράνεια εσκεμμένη ή μη από πλευράς δημοτικών αρχών είναι τα ευρήματα που εμπεριέχονται στο πόρισμα του Σώματος Επιθεωρητών – Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης για τις παράνομες διαφημιστικές πινακίδες.
Παράλληλα προτείνουν δημόσια διαπόμπευση με την ένδειξη «παράνομη» στις πινακίδες. Από τους ελέγχους που διενεργήθηκαν σε οκτώ μεγάλους δήμους της Περιφέρειας Αττικής, διαπιστώθηκε «αποσπασματική και με σημαντικές καθυστερήσεις εφαρμογή του νομικού πλαισίου», ενώ οι αιχμές για διακίνηση μαύρου χρήματος από κάποιους «ενδιαφερόμενους» είναι σαφείς.
Χωρίς να κομίζει γλαύκα ες Αθήνας, αφού οι εταιρείες υπαίθριας διαφήμισης παρανομούσαν ανεξέλεγκτες γεμίζοντας πινακίδες όχι μόνο την Αθήνα, αλλά ολόκληρο το οδικό δίκτυο της χώρας επί χρόνια, με την ανοχή των δήμων, το πόρισμα απλώς επισημοποιεί αυτά που όλοι γνωρίζουν. Αλλωστε έχει ξεκινήσει εδώ και μήνες το πρόγραμμα καταπολέμησης της παράνομης υπαίθριας διαφήμισης και το ξήλωμα συνεχίζεται με καλά αποτελέσματα.
Στο πόρισμα αναφέρεται μεταξύ άλλων ότι τα διαφημιστικά πλαίσια αποτελούν και αιτία πρόκλησης τροχαίων ατυχημάτων αφού «λόγω του όγκου τους και της τοποθέτησής τους πλησίον φωτεινών σηματοδοτών και ρυθμιστικών πινακίδων κυκλοφορίας παρεμποδίζουν τη θέα αυτών από τους χρήστες της οδού και προκαλούν προβλήματα στην ομαλή διεξαγωγή της κυκλοφορίας. Παράλληλα ορισμένες διαφημιστικές πινακίδες χρησιμοποιούν χρώματα, τα οποία χρησιμοποιούνται για τη σήμανση της οδού και τη ρύθμιση της κυκλοφορίας (π.χ. κόκκινο), παραπλανώντας έτσι τους χρήστες της οδού».
Παρανομίες διαπιστώθηκαν και για το καινούργιο «εύρημα» των εταιρειών υπαίθριας διαφήμισης που, αφού κατάλαβαν ότι αυτή τη φορά θα ξηλωθούν επιτέλους οι παράνομες πινακίδες, άρχισαν να κατασκευάζουν στάσεις λεωφορείων ακόμα και εκεί που δεν περνάει κανένα, ώστε να βγάλουν από κει τα… σπασμένα. Σύμφωνα πάντα με το πόρισμα, «διαπιστώθηκε η τοποθέτηση δύο ή και τριών στεγάστρων στην ίδια στάση συγκοινωνιακών μέσων, καθώς και τοποθέτηση στεγάστρων με διαφημιστικό πλαίσιο χωρίς αυτά να αντιστοιχούν σε συγκεκριμένη στάση, με αποτέλεσμα να δημιουργείται σύγχυση ως προς το σημείο αποβίβασης-επιβίβασης επιβατών. Επιπρόσθετα, μεγάλος αριθμός στεγάστρων φέρει δύο ή και τρία διαφημιστικά πλαίσια διπλής όψεως και όχι ένα, όπως ορίζεται στις σχετικές διατάξεις».
Αυτό που έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον είναι οι προτάσεις για να καθαρίσουν γρηγορότερα και αποτελεσματικότερα οι δρόμοι. Πιο ρηξικέλευθη και ταυτόχρονα ιδιαιτέρως απλή στην εφαρμογή της είναι το να καλύπτονται οι πινακίδες όταν οι υπηρεσίες δεν έχουν τη δυνατότητα για οικονομικούς ή τεχνικούς λόγους να τις ξηλώσουν. Εναλλακτικά θα τοποθετείται με μεγάλα ευκρινή γράμματα πάνω στην πινακίδα η ένδειξη «Παράνομη Διαφήμιση». Αυτό θα λειτουργήσει ιδιαιτέρως αποτρεπτικά στην τοποθέτηση διαφημιστικών πλαισίων αφού «θα παράγεται αρνητικό αποτέλεσμα για τους διαφημιζόμενους, οι οποίοι σε καμιά περίπτωση δεν επιθυμούν να βλάψουν την εικόνα των διαφημιζόμενων προϊόντων και της επιχείρησής τους».
ΠΑΜΕ ΑΛΛΙΩΣ

Κυριακή, 29 Αυγούστου 2010

Φιλοδοξούν να "κερδίσουν" για να γίνουν την άλλη μέρα 4 παρατάξεις.


Αποκλειστικό και έγκυρο.

Την παραίτηση του Γιώργου Δημόπουλου από τη θέση του Γραμματέα της Δημοτικής οργάνωσης του ΠΑΣΟΚ θεωρεί ως προϋπόθεση για την συμμετοχή στο ψηφοδέλτιο
«Πολίτες για τον Κορυδαλλό» μεγάλη ομάδα από νυν δημοτικούς συμβούλους.

Τη θέση αυτή, ανέφεραν στον Δήμαρχο κ. Κασιμάτη, αρχικά ως έκφραση δυσφορίας, στην συνέχεια ως απαίτηση και τελικά ως προϋπόθεση για την δική τους παραμονή στο ψηφοδέλτιο.

Η αναφερόμενη ομάδα, έβλεπε από την αρχή αρνητικά το ενδεχόμενο της μεταγραφής του κ. Δημόπουλου στο ψηφοδέλτιο, θεωρώντας ότι τα γεγονότα του πρόσφατου παρελθόντος με την σκληρή αντιπαράθεση και τους εκατέρωθεν απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς δεν μπορούν να ξεπεραστούν.

Η "τάση" αυτή, υποστηρίζει ότι το "κακό" που θα προκληθεί από την συμμετοχή του Δημόπουλου θα είναι πολύ μεγαλύτερο από το υποτιθέμενο εκλογικό όφελος.


Ο κύριος Κασιμάτης, που βρίσκεται πλέον εν μέσω αντιφατικών και συγκρουόμενων εισηγήσεων από όλες τις πλευρές, έχει καταλάβει ότι είναι αδύνατον να καλέσει συνολική συνάντηση της ολομέλειας των υποψηφίων στην ίδια αίθουσα και τους συναντά ο ίδιος (το πολύ κατά τριάδες), προσπαθώντας να συντονίσει και ... να συμβιβάσει τα ασυμβίβαστα.

Εδώ, ένα δείγμα από την φρασεολογία του κυρίου Δημόπουλου την περίοδο που λειτουργούσε ως υπασπιστής του κυρίου Χρήστου.

Πηγή εικόνας: "αδέσποτοι ΠΑΣΟΚΟΙ"
η έκδοση της εφημερίδας είναι τον Οκτώβριο του 2006.
Φαίνεται όμως, ότι τα όσα έγραφε τότε ο κύριος Δημόπουλος δεν τα θυμόνται μόνο εκείνοι. Τα θυμόνται και αρκετοί από τους τότε αποδέκτες...






Σάββατο, 28 Αυγούστου 2010

Αν ο Τζακ είχε καραμούζα...


ίσως να μην είχε μείνει κόκαλο

Ο Τζακ Ο Χάρα κόκαλο;



Ο Τζακ Ο Χάρα ήταν φτωχός
και τον εξέραν όλοι
κι εγώ κι εσύ κι ο παρακεί
αγγέλοι και διαβόλοι

Ο Τζακ Ο Χάρα ήταν μπεκρής
χρυσή καρδιά, άδεια τσέπη
κι ήρθε ο χειμώνας ο μακρύς
κι ο Τζακ δεν είχε σκέπη

Μια νύχτα χιόνισε πάρα πολύ
και βγήκαν οι γειτόνοι
για να φτυαρίσουν το πρωί
και βρήκαν μες στο χιόνι

της γειτονιάς το φρόκαλο
τον Τζακ Ο Χάρα κόκαλο

Στέλνουν χαμπέρι στο γιατρό
από ενδιαφέρον
"τρέξε γιατρέ μου, το και το
τον χάνουμε το γέρο"

Μα ο γιατρός κάνει νερά
γιατί δεν έχει τυχερά
ο θάνατος είν έξοδο
κι ο Τζακ σε αδιέξοδο

Σαν κάναν το καθήκον τους
ήσυχοι πια οι γειτόνοι
γυρίσανε στο σπίτι τους
κι αφήσανε στο χιόνι

της γειτονιάς το φρόκαλο
τον Τζακ Ο Χάρα κόκαλο

Ο Τζακ Ο Χάρα προσελήφθη;


Η απλή αριθμητική των προσλήψεων του Αυγούστου, στο korydallos.blogspot

Η επόμενη ανάρτηση αφιερωμένη στον Τζακ Ο Χάρα (σε λίγο)

Παρασκευή, 27 Αυγούστου 2010

Αθάνατη Μπέλλου.

Φωνή ανυπότακτη κι ανεπανάληπτη...

sibilla

Από το "καράβι κόκκινο"

Δεκατρία χρόνια από το θάνατο της Σωτηρίας Μπέλλου
Μια εντελώς ξεχωριστή μορφή για το λαϊκό μουσικό μας πολιτισμό υπήρξε η Σωτηρία Μπέλλου, από το θάνατο της οποίας συμπληρώνονται σήμερα δεκατρία χρόνια. Με την ατόφια δωρική μα και συνάμα απογειωτική φωνή της, σημάδεψε ανεξίτηλα το ελληνικό – λαϊκό και έντεχνο – τραγούδι του 20ού αιώνα. Για μισό περίπου αιώνα, μέσα από το τραγούδι της – δίχως τσαλίμια και μπιχλιμπίδια αλλά, αντίθετα, με φωνή καθαρή, ανόθευτη, αληθινή – «κεντούσε» τα βάσανα και τους καημούς των απλών ανθρώπων του μόχθου. Η εκφορά του «α» της χτυπούσε κατευθείαν στην καρδιά του ακροατή, ενώ η δύναμη της ερμηνείας της έδινε «φτερά» σε δεκάδες τραγούδια των πιο μεγάλων λαϊκών και νεότερων συνθετών. Είτε ερμήνευε λαϊκά τραγούδια όπως τα «Συννεφιασμένη Κυριακή», «Οταν πίνεις στην ταβέρνα», «Κάνε λιγάκι υπομονή» (Τσιτσάνη), «Γύρνα στη ζωή την πρώτη», «Κάνε κουράγιο καρδιά μου» (Παπαϊωάννου), «Ο ναύτης», «Το σβηστό φανάρι» (Μητσάκη), «Είπα να σβήσω τα παλιά» (Καλδάρα), «Ανοιξε, άνοιξε» (Παπαϊωάννου), είτε αναδείκνυε δημιουργίες των...
νεότερων Μούτση («Το φράγμα»), Σαββόπουλου («Το βαρύ ζεϊμπέκικο»), Ανδριόπουλου («Λαϊκά προάστια»), Κουνάδη («Δεν περισσεύει υπομονή»), Λάγιου («Αη Λαός»).Αυτές και άλλες πολλές μοναδικές ερμηνείες είναι η παρακαταθήκη της μεγάλης τραγουδίστριας που έγινε «φωνή λαού», συμπυκνώνοντας τους αγώνες, τους καημούς και τους πόθους του, τις ήττες και τις νίκες του, τις λύπες και χαρές του, τους θρήνους και τα γλέντια του. Η ζωή της, γεμάτη βάσανα, τραύματα, μα και «θάματα», μιας ανθρώπινης φύσης «εκρηκτικής», ανυπότακτης, καθ’ όλα και αδιαπραγμάτευτα ελεύθερης. Εζησε τους ρεμπέτες της γνήσιας λαϊκής έκφρασης και τον άγριο αγώνα τους, σε άγριες συνθήκες. Ομως και στη συνέχεια, η ζωή αυτής της φλεγόμενης ψυχής φέρνει στο νου τον αγώνα του Διγενή – πότε στα Τάρταρα, πότε στον πάνω κόσμο. Δε δίστασε, υπερασπίζοντας την προσωπική της αξιοπρέπεια, να πληρώσει το τίμημα της φυλάκισης, όπως δε δίστασε να μπει στα σίδερα και στη φωτιά και για την αξιοπρέπεια της πατρίδας στα χρόνια της Κατοχής και του Εμφυλίου. Το ασυμβίβαστο πνεύμα της την έκανε να αντιδρά στο κατεστημένο, να μη δέχεται κανενός είδους συμβάσεις. Τις πεποιθήσεις της τις υπερασπίστηκε και στις πιο «μαύρες» εποχές. Δέθηκε με το λαό, όχι μόνο μέσα από τα τραγούδια της, αλλά και με κοινούς αγώνες, αναπτύσσοντας αγωνιστική δράση στα χρόνια της ΕΑΜικής Εθνικής Αντίστασης και διακινώντας τον παράνομο «Ριζοσπάστη».
Η ανθρώπινη περιπέτεια της μεγάλης τραγουδίστριας, που χτυπήθηκε από τον καρκίνο, ολοκληρώθηκε στις 27/8/1997. Η φωνή – σύμβολο του λαϊκού μας τραγουδιού, αυτή που μας διηγήθηκε πολλές «κουβέντες» και μας «ταξίδεψε» «μ’ αεροπλάνα και βαπόρια» «στην πλατεία Βάθης» και πολύ πιο μακριά απ’ αυτήν, έσβησε μετά από 50 χρόνια προσφοράς, αφήνοντάς μας, παντοτινή συντροφιά, τα εκατοντάδες τραγούδια, που σφράγισε με την αμίμητη, συγκλονιστική ερμηνεία της. Οι ερμηνείες της δεν περιορίστηκαν στο να ψυχαγωγήσουν, αλλά κατάφεραν να συνεπάρουν, αγγίζοντας πολύ συχνά ευρύτερες κοινωνικές καταστάσεις. Γι’ αυτό η Σωτηρία των αθάνατων λαϊκών τραγουδιών θα βρίσκεται πάντα στις καρδιές των απλών ανθρώπων…

αθάνατη Μπέλλου

Πέμπτη, 26 Αυγούστου 2010

"Κοπή δένδρων για λόγους ασφαλείας".


Απαράδεκτη κοπή δέντρων έξω από τις φυλακές- Μήνυση της δημοτικής αρχής στους υπεύθυνους (26/8/2010)

Ενώ βρισκόμαστε στο τέλος του καλοκαιριού και σύμφωνα με δέσμευση του Υπουργείου Δικαιοσύνης θα είχε ολοκληρωθεί η κατεδάφιση των δυο πτερύγων και η μάντρα των γυναικείων φυλακών, το έργο καρκινοβατεί, αφού έχει εκτελεστεί μόνο κατά 30%.
Παρά το γεγονός αυτό, στη διάρκεια της νύχτας η εξωτερική φρουρά των φυλακών στο πλαίσιο «πάταξης» της τρομοκρατίας, προχώρησε αυθαίρετα σε κοπή δέντρων και θάμνων (προύνοι, πικροδάφνες, λιγούστρες, διβούρνοι και ιβίσκοι) επί της Λ. Γρηγορίου Λαμπράκη έξω από την μάντρα των κενών γυναικείων φυλακών. Χωρίς να ζητήσει την άδεια ή να ενημερώσει τον Δήμο Κορυδαλλού, όπως είχε υποχρέωση, το Υπουργείο Δικαιοσύνης προέβη στην αυθαίρετη αυτή πράξη, αν και οι γεωπόνοι της υπηρεσίας πρασίνου είχαν προβεί σε εξωραϊσμό και κλάδεμα μετά από αίτημα της Διεύθυνσης των Φυλακών.

 


Η δημοτική αρχή καταγγέλλει το γεγονός και προχωρά στην άσκηση όλων των νόμιμων ενεργειών, υποβάλλοντας το ανώτατο δυνατό πρόστιμο, ενώ καταθέτει και μήνυση κατά παντός υπευθύνου. Δηλώνει δε ότι η υπηρεσία πρασίνου του Δήμου θα προχωρήσει άμεσα σε νέες φυτεύσεις για να αποκαταστήσει το τοπίο. 

 korydallos.gr

Τετάρτη, 25 Αυγούστου 2010

Συμπέρασμα: Καμίνης στην Αθήνα, Φώφη στην περιφέρεια...

Την παραίτησή του από τη θέση του Συνηγόρου του Πολίτη θα υποβάλει εντός Σεπτεμβρίου ο Γιώργος Καμίνης, έπειτα από δύο θητείες -συμπληρώνονται τον προσεχή Μάρτιο- στη θέση αυτή. Σε ανακοίνωσή του τονίζει ότι δέχτηκε να συζητήσει την πρόταση Κουβέλη να είναι υπερκομματικός υποψήφιος για τον Δήμο Αθηναίων, χαρακτηρίζοντάς την «εναλλακτική πρόταση που θα υπερβαίνει τις κομματικές περιχαρακώσεις».

Την πρόταση του Φώτη Κουβέλη για την υποψηφιότητα του Γιώργου Καμίνη στο Δήμο Αθηναίων εξετάζει σοβαρά και το ΠΑΣΟΚ.


πηγή: tovima

Με βάση αυτήν την εξέλιξη, το πιθανότερο σενάριο είναι η κυρία Φώφη Γεννηματά να είναι υποψήφια για την περιφέρεια. Ο στόχος του σημερινού Νομάρχη κυρίου Γιάννη Μίχα για την υποψηφιότητα της περιφέρειας απομακρύνεται. Ο κύριος Μίχας, θα πρέπει να συμβιβαστεί με κάτι λιγότερο.

Για τον κύριο Μίχα, εδώ στον Κορυδαλλό, έχει γραφτεί:

¨ΝΑ ΦΥΓΕΙΣ, ΝΑ ΠΑΣ ΑΛΛΟΥ..."


Ο κύριος Μίχας βεβαίως, παλεύει τους εσωκομματικούς συσχετισμούς στο ΠΑΣΟΚ και πλην εκπλήξεων, θα είναι και πάλι κάπου υποψήφιος.

Το tenekedoupoli τον προτείνει (να περιμένει) την δημιουργία "καταναλωτικού συνεταιρισμού φρέσκιας γουρουνοπούλας" των Πειραιωτών, όπου θα μπορούσε να εκλεγεί πρακτικογράφος ή ακόμη και αναπληρωματικό μέλος αν βάλει τα δυνατά του.

(Ώρα για τραγούδι)

Τρίτη, 24 Αυγούστου 2010

«Όχι» του ΣτΕ σε αίτημα της Εκκλησίας για αποχαρακτηρισμό αναδασωτέας έκτασης

Απέρριψε το Συμβούλιο της Επικρατείας αίτημα της Εκκλησίας να αποχαρακτηριστεί έκταση 3.500 στρεμμάτων στη θέση Λακκώματα Σχιστού, της περιφέρειας του Δήμου Περάματος του Νομού Αττικής, κρίνοντας τη συγκεκριμένη περιοχή αναδασωτέα.

Η Εκκλησία της Ελλάδος προσέφυγε στο ΣτΕ, υποστηρίζοντας πως η έκταση αυτή ανήκει στον ΟΔΕΠ (Οργανισμός Διοίκησης Εκκλησιαστικής Περιουσίας) και ζητώντας να ακυρωθεί απόφαση του γενικού γραμματέα της Περιφέρειας Αττικής τον Οκτώβριο του 2006, σύμφωνα με την οποία η περιοχή είχε κηρυχθεί αναδασωτέα. Ειδικότερα, όπως σημειώνει η εφημερίδα «Το Βήμα», το Ε' Τμήμα του Ανώτατου Ακυρωτικού Δικαστηρίου απέρριψε όλα τα επιχειρήματα της Εκκλησίας, βασιζόμενο κατά κύριο λόγο στην έκθεση αυτοψίας της αρμόδιας δασοπόνου τον Ιούλιο του 2006, σύμφωνα με την οποία:

Η συγκεκριμένη έκταση των 3.500 στρεμμάτων α) εμπίπτει στη ζώνη Α' απόλυτης προστασίας του όρους Αιγάλεω, β) αποτελεί τμήμα ευρύτερης δασικής έκτασης του Νομού Αττικής που έχει κηρυχθεί αναδασωτέα με παλαιότερη υπουργική απόφαση (του 1934) και γ) έχει περιληφθεί στην έκθεση περί προσωρινής διαχειρίσεως του μοναστηριακού δάσους «Σκαραμαγκά» της περιόδου 1936-1941, γεγονός που αποτελεί τεκμήριο του δασικού της χαρακτήρα.

Από την πλευρά της, η Εκκλησία της Ελλάδος υποστηρίζει πως στην ευρύτερη περιοχή έχει επανειλημμένως αρθεί η αναδάσωση για την εγκατάσταση διαφόρων χρήσεων (βιομηχανική ζώνη, Νεκροταφείο Σχιστού, χώρος αποθήκευσης απορριμμάτων).

Το ΣτΕ, ωστόσο, έκρινε ως αόριστο τον παραπάνω ισχυρισμό, επειδή η Εκκλησία δεν προσκόμισε στοιχεία που να αφορούν ειδικά την περιοχή για την οποία επικαλείται έννομο συμφέρον.

http://tvxs.gr/

Ορεινή Ναυπακτία

Όπως βολεύεται;

Πλοίο της Minoan Lines ρίχνει τα απόβλητά του στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας!!!


Στις 9 Αυγούστου πήρα το πρώτο πρωινό πλοίο από την Κέρκυρα με προορισμό την Ηγουμενίτσα. Λίγο πριν το πλοίο μπεί στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας, γύρω στις 8 το πρωί, αντικρίσαμε το παρακάτω αποκρουστικό θέαμα όπως βλέπετε και στις φωτογραφίες που σας έχω επισυνάψει. Το προπορευόμενο πλοίο της Minoan Lines, λίγο πρίν μπεί στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας, αμολούσε απροκάλυπτα τα απόβλητά του στη θάλασσα.Νομίζω πως οι φωτογραφίες μιλούν απο μόνες τους και δεν χρειάζοντε περαιτέρω σχολιασμό. Λυπάμαι πραγματικά γι αυτή την κατάντια. Μολονότι γίνονται κάθε καλοκαίρι χιλιάδες καταγγελείες στο λιμεναρχείο...φαίνεται πως ο σεβασμός στο περιβάλλον δεν είναι παρα μόνο εξαγγελίες....Παρακαλώ να δημοσιέυσετε τις φωτογραφίες...μήπως κ ευαισθητοποιηθεί κάποιος κάποτε σε αυτή την χώρα.

http://epirusgate.blogspot.com/

Δευτέρα, 23 Αυγούστου 2010

Τρέχτε παιδιά και άλλες προσλήψεις (Αμοκ "διαφάνειας" στον Κορυδαλλό).


Δημοτική Κοινωφελή Επιχείρηση Κορυδαλλού Ν.Πειραιώς

Αυτό λέγεται αμόκ προσλήψεων (με διαφάνεια πάντα), που έχει ξαφνικά κυριεύσει την δημοτική μας αρχή.

Δείτε εδώ τι έγραφα πριν ένα μήνα (κλικ)


Με λίγο κυνηγητό αυτοί οι τύποι που μας διοικούν μπορούν να γίνουν πολύ καλοί.

Άν υποψιαστώ ότι έγιναν καλοί επειδή από αυτήν την ανάρτηση μυρίζει εισαγγελέας θα πέσω να πηδηχτώ από το παράθυρο. Θα πέσωωωω.


Αυτή η ανάρτηση μυρίζει εισαγγελέα. Τελεία και παύλα.
Διαβάστε εδώ

Απόλυτη δικαίωση του neagenia, νόθευσαν εκ των υστέρων το ηλεκτρονικό εγγράφο!!!

Απορώ πως δεν έχει μπουκάρει ακόμα. Απορώ...

(Περισσότερα μεθαύριο, γιατί μόλις τώρα έφερα το ταλαιπωρημένο κορμί μου από την παραλία).

Τετάρτη, 18 Αυγούστου 2010

Όταν θα λάβεις αυτό το γράμμα



















ο τενεκές θα την έχει κάνει για τόπο θαλασσινό και ευάερο...


αυτό θα κρατήσει μερικές μέρες



α χα χα χα

τραγούδια...

Τρίτη, 17 Αυγούστου 2010

"Το παιχνίδι παίζεται"


Δελτίο ενημέρωσης, 17 Αυγούστου 2010
Θέμα: «Συγκρότηση ψηφοδελτίου»

[16χρονη πόλη]

και φόρμα υποβολής υποψηφιότητας στο ΕΙΚΟΝΕΣ


Δευτέρα, 16 Αυγούστου 2010

Τρίζει η παράγκα.

Κάτοχος ρετιρέ διαμερίσματος, με θέα στο Πασαλιμάνι στο Δημαρχείο αλλά και στην Ακρόπολη έχει -λένε- ήδη προχωρήσει σε καταγγελίες για την παράγκα.

Η υπερασπιστική γραμμή που ακολουθεί ο καταπατητής μέχρι στιγμής είναι απροσδιόριστη.
Φέρεται πάντως να δήλωσε προκλητικά αδιάφορος:
"ΟΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΤΕΛΕΙΩΤΗ ΠΑΡΑΓΚΑ..."
...και εξάλλου ο λαός κουλούρια ζητάει και λαχεία...


Για ποιόν χτυπά..;

Ζαρζαβατικό με Δημοτική βιβλιοθήκη

Η Δημοτική Βιβλιοθήκη σε εγκατάλειψη, ενώ γιά τους Πολιτιστικούς Σεπτέμβρηδες και όχι μόνο τα λεφτά είναι πολλά!!!

(ζαρζαβατικό δανεικό από το πάμε αλλιώς, όπως και τα 15 μυριάκια του Κασιμάτη)

Τι ψηφίζει ο Μεξικάνος συντοπίτης μας;

Κυριακή, 15 Αυγούστου 2010

Τελευταίες ειδήσεις της 15ης Αυγούστου.

Με επιβάτες μέλη των οικογενειών των θυμάτων του μεγάλου ναυαγίου, το κρουαζιερόπλοιο Balmoral θα ξεκινήσει σε δύο χρόνια για να επαναλάβει το ταξίδι του Τιτανικού.

Στόχος του είναι να βρεθεί πάνω από το ναυάγιο του καραβιού στις 14 Απριλίου 2012, ημέρα κατά την οποία βυθίστηκε πριν από 100 χρόνια.

Το κρουαζιερόπλοιο Balmoral θα ξεκινήσει στις 8 Απριλίου 2012 από το Σαουθάμπτον της Βρετανίας και θα ακολουθήσει ακριβώς την πορεία του Τιτανικού περνώντας από το λιμάνι του Σερμπούργκ στη Γαλλία και του Κομπ στην Ιρλανδία, διευκρινίζει το βρετανικό γραφείο οργάνωσης ταξιδίων Miles Morgan Travel που διοργανώνει την κρουαζιέρα.

Το Balmoral στη συνέχεια θα διασχίσει το βόρειο Ατλαντικό για να βρεθεί τηνύχτα της 14ης προς 15η Απριλίου 2012 στο ακριβές σημείο όπου ο Τιτανικός χτύπησε το παγόβουνο με αποτέλεσμα να βυθιστεί και να παρασύρει στο θάνατο 1.500 επιβάτες.

Μια ειδική τελετή θα γίνει στο σημείο του ναυαγίου εις μνήμη των θυμάτων, προτού το κρουαζιερόπλοιο συνεχίσει το ταξίδι του για τη Νέα Υόρκη.

Ανάμεσα στους επιβαίνοντες στο Balmoral θα είναι πολλά μέλη των οικογενειών των θυμάτων του Τιτανικού.

Στον Κορυδαλλό, κανονικά συνεχίζει την πορεία του το δημοτικό υπερωκειάνιο - κρουαζιερόπλοιο "ΚΑΣΙΜΑΤΙΚΟΣ".

Η πρόβλεψη είναι ότι θα καταφέρει να επαναλάβει το ναυάγιο όπου κατέληξε η προηγούμενη κρουαζιέρα πριν από τέσσερα χρόνια.

Το τετραετές ταξίδι, λαμβάνει τέλος με τις Δημοτικές εκλογές του Νοέμβρη.

Πάνω στο πλοίο, εκτός από τους αντιπλοιάρχους τους μηχανικούς και τους λοστρόμους, συμμετέχουν και ορισμένοι διασωθέντες επιβάτες από το προηγούμενο ...ναυάγιο, ενώ ο τότε καπετάνιος ... παρακολουθεί με ασφάλεια την πορεία προς τη βύθιση, καθισμένος αναπαυτικά σε ψηλό σημείο του όρους Αιγάλεω.

Είσαι εκεί;

Σάββατο, 14 Αυγούστου 2010

Σε 40 μέρες η συνάντηση του Ε.Π.Λ. Κορυδαλλού.


Βραδιά Αποφοίτων του Ε.Π.Λ. Κορυδαλλού 1988-2010

Μετά από συνεννόηση μιας ομάδας αποφοίτων του 1988-1992, του σημερινού Λυκειάρχη Κύριου Στεφανίδη αλλά και ομάδας καθηγητών, αναλαμβάνουμε την πρωτοβουλία της διοργάνωσης της 1ης Συνάντησης Αποφοίτων του Ε.Π.Λ. Κορυδαλλού 1988-2010

Τόπος: Προαύλιο σχολείου, η αίθουσα εκδηλώσεων ανάλογα τον καιρό η τεχνικά
ζητήματα (καρέκλες-μηχανήματα κλπ.).

Χρονική περίοδος: Σάββατο 25/9 2010

περισσότερα
http://apofoitoieplk.blogspot.com

Κρεμάστηκαν για τον Κορυδαλλό!

http://www.e-politikos.gr/sites/default/files/katsanou_profil.jpg

στο e-politikos
κρεμάστηκε και η κυρία Μερόπη Κατσάνου "Κορυδαλλός 16χρονη πόλη".

Θα κρεμαστεί και σε κολόνες;

εδώ ο κύριος Βασίλης Βουγιουκλάκης, "πρώτη πόλη", που δεν φοβάται τα ύψη...



Rock Me Baby-BB KIng

Παρασκευη 13-8-2010 πεθαινοντας αβοήθητος στο δρόμο...


Από
http://tro-ma-ktiko.blogspot.com

Σήμερα στις 14:00 στην οδό Σουρή 24 στο Κορυδαλλό έσβησε αβοήθητος ένας συνάνθρωπος μας έπειτα από 1.20 λεπτά αναμονής του ΕΚΑΒ, παρά τις προσπάθειες των περίοικων, παρουσία δύο οχημάτων την Ελληνικής αστυνομίας...
Υπήρξαν συνεχείς κλήσεις στο 166 ζητώντας απεγνωσμένα βοήθεια, μιας και το περιστατικό ήταν άμεσης κρισιμότητας. Το ασθενοφόρο κατέφθασε 10' έπειτα από την τελευταία ανάσα του συνανθρώπου μας ενώ το πλήρωμα του μας ενημέρωσε ότι έλαβε! κλήση από το κέντρο πριν από 5'!!! Προφανώς το κέντρο του ΕΚΑΒ μεταβιβάζει τις κλήσεις μετά το θάνατο των ανθρώπων.
ΥΓ: Με καρδιακή προσβολή άντεξε 1.20 και δε μπόρεσε να σωθεί.
Τα χάλια του κράτους μας. Ανεύθυνοι.

Πέμπτη, 12 Αυγούστου 2010

Το διαμάντι!


Τρεις μέρες έχει να αναρτήσει το πρώτο σε δύναμη και ξεχωριστό σε φωτογραφική ουσία blog από όσα εδρεύουν στην πόλη μας. Το http://korydallos.blogspot.com/ Κορυδαλλός original που λέμε. Όταν δημιουργήθηκε - και για πολλούς μήνες -, με την λέξη "Κορυδαλλός" στην ανεύρεση του google (ιστολόγια), εμφάνιζε εννιά στις δέκα αναρτήσεις δικές του ή αναφορές σε δικές του.

http://2.bp.blogspot.com/_4u-7l8tH4M4/Sc7HDCZZGoI/AAAAAAAACC4/oVTXkEQp0Pw/S1600-R/korydallos.1.jpg

Αργότερα, ήρθαν άλλοι και άλλοι, τώρα πρέπει να είναι καμμιά τριανταριά. Το korydallos, παρέμεινε στην κορυφή και αποτελεί ένα διαμάντι. Όσοι και αν έρθουν έχω την εντύπωση ότι έτσι θα είναι μέχρι να βαρεθεί αυτός, που είναι φυσική ταλεντάρα. Χωρίς αυτόν ο Κορυδαλλός θα ήταν φτωχότερος και οι ορισμένοι "τοπικοί bloggers" που ασχολήθηκαν επί μήνες γράφοντας ουσιαστικά μόνο για αυτόν θα ήταν ανύπαρκτοι. Το tenekedoupoli έχει κλέψει ή έχει σχολιάσει αρκετές αναρτήσεις του (κάτι που έχω να κάνω αρκετό καιρό) και επειδή ο Καλοκαιρινός χρόνος δεν περνάει η έλλειψή του είναι αισθητή.

Η φωτογραφία της τελευταίας του ανάρτησης:

Αύγουστος στον Κορυδαλλό


ολα για τον πολιτισμό, τον Αύγουστο στον Κορυδαλλό...

Από τις ετικέτες του για τα λατομεία


Ιερές Βλακείες...


Από το "κουτί της Πανδώρας"

Όταν το “ιερό” δεν έχει ιερό και όσιο
Του Κώστα Βαξεβάνη
Το μοναστήρι της Παναγιάς της Χοζοβιώτισσας στην Αμοργό, λένε πως είναι το αποτέλεσμα ενός θαύματος. Σίγουρα είναι το αποτέλεσμα του θαύματος της ανθρώπινης πίστης. Και της ανάγκης των ανθρώπων να δώσουν στο μεταφυσικό ερώτημα για την ύπαρξή τους, μια υλική, πολύ υλική απάντηση. Δεν ξέρω αν ο Θεός θέλει κάτι τέτοιο, αλλά η άνθρωποι έτσι βολεύονται.
Όπως και αν έχεις απαντήσει στο ερώτημα της δημιουργίας του κόσμου, πιστεύεις ή όχι στον Θεό, μπροστά στο μοναστήρι αυτό νιώθεις δέος. Μια αετοφωλιά, φτιαγμένη από ανθρώπους, μέσα στα βράχια. Από ανθρώπους που πίστευαν τόσο στο Θεό, ώστε να να φτιάξουν κάτι τόσο δύσκολο,που να υπονοεί την θεία παρέμβαση.
Τετρακόσια σκαλοπάτια χρειάζεται να ανέβεις για να φτάσεις ως τη βράχινη πόρτα του μοναστηριού. Πίσω σου το απέραντο γαλάζιο της Αμοργού και μπροστά και πάνω σου ο...

ασβεστωμένος όγκος του μοναστηριού. Επί χίλια χρόνια, άνθρωποι ανεβαίνουν αυτά τα σκαλοπάτια για να καταθέσουν την πίστη τους. Με τον ίδιο τρόπο, την ίδια αγωνία και σίγουρα τις ίδιες εγωιστικές ελπίδες. “Εμένα Θεέ μου σώσε”. Ελάχιστα όντα για λίγο, αν όχι απέναντι στον Θεό, απέναντι στην πέτρα και την θάλασσα στην οποία γατζωθήκαμε πριν από εκατομμύρια χρόνια για να ζήσουμε.
Όλα αυτά βεβαίως τα σκέφτεσαι λίγο εκ των υστέρων. Γιατί την ώρα εκείνη, ανεβαίνοντας, προσπαθείς να πάρεις ανάσα. Γύρω σου ο αέρας λυσσομανά, μαστιγώνει τα βράχια και συ δεν μπορείς να βάλεις δυο λίτρα απ αυτόν στα πνευμόνια σου για να ανασάνεις. Τετρακόσια σκαλοπάτια δεν είναι λίγα ακόμη και αν δεν καπνίζεις. Ακόμη και αν έχεις αμαρτίες που πρέπει να καταθέσεις.
Φτάσαμε στην πόρτα του μοναστηριού λίγο πριν κλείσει. Έπρεπε να σκαρφαλώσουμε τα δέκα τελευταία σκαλοπάτια. Δυο νεαροί στέκονταν στο τελευταίο. Σηκώνουν το χέρι και σταματούν μια κυρία πριν από μας
“Απαγορεύεται να μπείτε, η φούστα σας είναι κοντή”
“Μα δεν είναι κοντή”
“Είναι κοντή”
“Η κυρία πριν από μένα έχει πιο κοντή”
Οι φρουροί της πόρτας κοιτάζονται μεταξύ τους. Μάλλον συμφωνούν και της κάνουν νεύμα να περάσει. Δεν βγάζουν ωστόσο έξω, την κυρία που η φούστα της αποδεικνύεται πιο κοντή.Μεγάλη υπόθεση να είσαι ο φρουρός της σχετικότητας του σεμνού.
Ανεβαίνω το προτελευταίο σκαλοπάτι και φτάνω μπροστά από την ιερά εξέταση των βράχων.
“Δεν μπορείτε να μπείτε κύριε” μου λένε ευγενικά αλλά χαιρέκακα.
“Γιατί;”
“Φοράτε σορτς”
“Δεν είναι σορτς, είναι μια γκρι βερμούδα”
“Μόνο με παντελόνι”
“Οι γυναίκες επιτρέπονται με παντελόνι” ρωτάω
“Όχι είναι άσεμνο”
“Και γιατί ο άντρας με παντελόνι είναι σεμνό και η γυναίκα είναι άσεμνο;”
Οι φρουροί των ιερών και οσίων κοιτάχτηκαν μεταξύ τους και απάντησαν με ένα “έτσι το λένε οι πατέρες της εκκλησίας”
“Ρε ποιοι πατέρες της Εκκλησίας, αυτοί φόραγαν μανδύες, φούστες δηλαδή, δεν υπήρχαν παντελόνια τότε”
Οι μπάτσοι του Θεού έμειναν εμβρόντητοι αλλά συνήλθαν γρήγορα για να μου πετάξουν ένα “απαγορεύεται κύριε”.
Παραμέρισα και κάθισα στα βράχια κοιτάζοντας μια το μοναστήρι και μια τη θάλασσα. Το μυαλό μου πήγε πολλά χρόνια πίσω. Παιδί τότε έβλεπα τη μάνα μου να μιλάει συνωμοτικά με την γειτόνισσα που είχε περάσει να την πάρει να πάνε στην εκκλησία. Το αυτί μου έπιανε τη φράση “ είμαι βρώμικη” που έλεγε η μάνα μου πριν αποχωρήσει χωρίς καμιά αντίρρηση η γειτόνισσα. Πέρασαν αρκετά χρόνια για να καταλάβω πως η εκκλησία θεωρούσε αμαρτία τον έμμηνο κύκλο των γυναικών και τους απαγόρευε την είσοδο. Η γυναίκα στη φάση αυτή της ζωής της (που ο Θεός άλλωστε είχε δημιουργήσει) ήταν αμαρτωλή και βρώμικη. Ούτε γυναίκα ,ούτε πιστή. Θυμήθηκα και τη γιαγιά μου που πήγαινε με τσεμπέρι στην εκκλησία γιατί ο παπάς έλεγε πως είναι άσεμνο να κυκλοφορούν οι γυναίκες άσκεπες. Θυμήθηκα και στην Τεχεράνη την θρησκευτική αστυνομία να μετράει με μεζούρα τις φούστες των γυναικών και τα μαλλιά των αντρών.
Λόγοι μάλλον συγκυριακοί και συσχετισμών προφανώς, μας επέτρεψαν να μην είμαστε σήμερα Τεχεράνη. Οι δικοί μας μουλάδες προσπάθησαν αλλά για κάποιον λόγο έχασαν και υποχώρησαν (αφού ευλόγησαν πρώτα όλους τους Παττακούς και τους Παπαδόπουλους) .
Η θρησκευτική καλοσύνη είχε πάντα δίδυμη αδελφή την υποκρισία. Η καλοσύνη δεν χρειάζεται προσδιορισμούς. Ή είσαι καλός ή δεν είσαι στη ζωή σου. Σκέτο. Κοίταξα τους οσιόμπατσους στην πόρτα του μοναστηριού και ετοιμάστηκα να τους πω διάφορα. Πως αν υπάρχει Θεός με έχει δει σίγουρα γυμνό, πως και ο Χριστός μπήκε στο ναό του Σολομώντα αντισυμβατικά, πως η πίστη δεν έχει μεζούρα, πως κάτω απ τα σεμνά ράσα σε όλο τον κόσμο κρύβεται η παιδοφιλία και η παραβατικότητα… Δεν υπήρχε κανένας λόγος. Κάποτε πιστοί με μεζούρα πέταξαν στις φλόγες ανθρώπους γιατί δεν ταίριαζαν στο μετρικό τους σύστημα.
“Μπορώ να σε ρωτήσω κάτι” είπα μόνο στον ένα. “Αν έρθει σήμερα ο Εφραίμ από το Βατοπέδι θα τον αφήσετε να μπει στο μοναστήρι;”
Ο ανθρωπάκος με κοίταξε με γουρλωμένα μάτια; “Μα βέβαια και θα τον αφήσουμε”
Δεν είχα καμιά αμφιβολία.
ΥΓ.
Για όσους ενδιαφέρονται να διαβάσουν περί θρησκειών, μύθων, πίστης και υποκρισίας προτείνω το βιβλίο του Στέλιου Κανάκη “Ιερές Βλακείες”. Επειδή το φαινόμενο είναι διαχρονικό και δεν είναι εξαίρεση αλλά κανόνας. Ένας κανόνας που μας θέλει υποτακτικούς.
sibilla

Τετάρτη, 11 Αυγούστου 2010

Ωωωωπ! Καλώς τα παιδιαάάάά.




Υπάρχει πρόταση ακατανίκητη...
Ξύδι. Ξυδάκι.

Νάααατο

(σαμπανιζέ)

καιρό είχα να διασκεδάσω τόσο πολύ. Ξυνίστηκαν...

κλικ στην εικόνα να μάθετε όλοι για το οικολογικό
ΒινύλιοΕπειδή έχω και δουλειές, θα τους απαντήσω στα σχόλια και όχι με ανάρτηση, χαλαρά, αργά, βασανιστικά, όπως ταιριάζει από έναν αργόστροφο τενεκέ σε πολύστροφους γαλαζοαίματους σαφαράκηδες.

Οι απαντήσεις μου δεν έχουν να κάνουν όμως με τον κύριο Βουγιουκλάκη, τον οποίο και πιστεύω ότι ούτε κατά διάνοια τον εκφράζουν.
Ένα σχόλιο μόνο από εδώ: δεν έχετε ιδέα από χιούμορ εκεί στο σαφάρι και φυσικά τα βυνίλια του κυρίου Βουγιουκλάκη είναι πολύ πιο καλαίσθητα από το ιστολόγιό σας. Κανονικά, πρέπει να σας ζητήσω χρήματα για τη διαφήμιση. Για τα υπόλοιπα κλικ εδώ, χωρίς πολλή φόρα είπαμε. Ο τενεκές έχει ανάγκη από ξεκούραση για το ταλαιπωρημένο κορμί του.


Η μαργαρίτα, η αχλαδιά και η ...τσουκνίδα στον Κορυδαλλό.

(1)


Mαδάει σαν μαργαρίτα;
ή
μοιράζει τα μαργαριτόφυλλα;



(2)

Μοιράζει μαργαριτόφυλλα
ή
μήπως μοιράζει αχλάδια;



(3)
Ή μήπως...
δεν μαδάει και τσιμπάει σαν τσουκνίδα;



Επ ευκαιρία





Και τελικά είναι μαργαρίτα αγριολούλουδο ή ...


μαργαρίτα πίτσα;

Κρεμάστηκε ο κύριος Βασίλης Βουγιουκλάκης!



Η
παράνομη διαφημιστική πινακίδα



Συνυπάρχουν: (πιο ευανάγνωστη πόζα εδώ)
Πολιτιστικός Σεπτέμβρης 2010
πιτσα perfetta, φροντιστήριο ΑΡΧΕΤΥΠΟ, κέντρα ξένων γλωσσών Παπαδοπούλου, σχολές οδηγών Γιάννη Κούκα, μαρμάρινο ταμπελάκι της οδού Δημητρίου Διαμαντίδη.
ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ: Βασίλης Βουγιουκλάκης, υποψήφιος Δήμαρχος Κορυδαλλού.

Όλα αυτά στην οδό Δ. Διαμαντίδη και Σουρή, στην πλατεία Ελευθερίου Βενιζέλου, 150 μέτρα πιο κάτω από το αστυνομικό τμήμα.

Ευχαριστώ τον φυσιολάτρη συμπολίτη μας που μου έστειλε την εικόνα του κρεμασμένου...

Για ποιόν χτυπά η καμπάνα;

Ζαρζαβατικό με ... παράγκα.
(Σημείωση: η πνευματική ιδιοκτησία της φράσης "παράγκα" δεν ανήκει στο tenekedoupoli ανήκει σε σημαντικό - καθοδηγητικό - στέλεχος του ΠΑΣΟΚ και έχει ειπωθεί παρουσία πολλών).






"Είχαμε ξαναγράψει για τον γραμματέα Τοπικής Οργάνωσης του ΠΑΣΟΚ σε δήμο της Β΄ Πειραιά, που έχει μετατρέψει το γραφείο της οργάνωσης σε εκλογικό του κέντρο. Και είχαμε προειδοποιήσει ότι αυτή η κατάσταση θα προκαλούσε σάλο. Τελικά δικαιωθήκαμε, γιατί έχει γίνει χαμός με τους υπόλοιπους συνυποψηφίους του, οι οποίοι δεν... βυζαίνουν το δάχτυλο. Καλά ξεμπερδέματα".



Είναι από το "ΠΑΡΟΝ της ΚΥΡΙΑΚΗΣ"

Η συγκεκριμένη στήλη του ΠΑΡΟΝ, της οποίας τυγχάνω θαυμαστής και τακτικός αναγνώστης, για τον Κορυδαλλό, εξακολουθεί συστηματικά, για ευκολονόητους λόγους, να βλέπει ότι "ο Κασιμάτης είναι χωρίς αντίπαλο": (δεν υπάρχει ούτε 16χρονη πόλη ούτε ΚΚΕ ούτε Κυλάκου και μόνο στην τελευταία έκδοση ανακάλυψε τον κύριο Βουγιουκλάκη, για τον οποίο έγραψε τρείς σειρές).
Εύλογα λοιπόν, υποθέτω με το άρρωστο μυαλό μου ότι Κασιματική είναι και η πηγή προέλευσης του δημοσιεύματος, αν είναι περίπτωση "καρφώματος" για τον Κορυδαλλό. Αλλά η πηγή του δημοσιογράφου είναι "ιερή".

Υ.Γ
Επειδή με τρώει προσωπική περιέργεια για το ακριβές ιστορικό του καρφώματος, αποσύρομαι στο Μοναστήριον της Αγίας Θέκλας για να προσευχηθώ στον Άγιο Γρηγόριο μήπως βοηθήσει την παράλογη αυτή απαίτησή μου.
Λες;

Τρίτη, 10 Αυγούστου 2010

Προϋπολογισμός των Πολιτών.


Ο Προϋπολογισμός των Πολιτών είναι ένα σύστημα κανόνων που εξασφαλίζει και θωρακίζει θεσμικά την συμμετοχή και την παρέμβαση των πολιτών,των κινημάτων πόλης και των τοπικών συλλογικοτήτων στην λήψη των αποφάσεων που αφορούν την πόλη και την κοινωνία.Ένα σύστημα που διευκολύνει την πρόσβαση και την ισότιμη συμμετοχή όλων των πολιτών,χωρίς να αποκλείει τους πιό αδύναμους,τους λιγότερο μορφωμένους,αυτούς που έχουν μικρή πολιτική εμπειρία ή στερούνται τυπικών πολιτικών δικαιωμάτων,όπως είναι τα ανήλικα παιδιά ή οι μετανάστες.

Στο "ΠΑΜΕ ΑΛΛΙΩΣ"



Κυριακή, 8 Αυγούστου 2010

"ενοικιάζεται", "πωλείται","τελευταία εβδομάδα".

Κάποτε, όχι πολλά χρόνια πριν, συντάσσονταν χάρτες με τους ακριβότερους εμπορικούς δρόμους της Αθήνας. Σήμερα, οι «χάρτες» του ελληνικού εμπορίου αφορούν τα λουκέτα.

Οι επιγραφές «πωλείται», «ενοικιάζεται», «τελευταία εβδομάδα» στις βιτρίνες των

καταστημάτων τείνουν να είναι περισσότερες από αυτές που αναφέρονται σε εκπτώσεις και προσφορές.

Η οικονομική κρίση πλήττει το κέντρο της πρωτεύουσας, τις συνοικιακές αγορές, ακόμα και τις εύπορες περιοχές, όπως η Κηφισιά και το Κολωνάκι, και αφορά μικρούς και μεγάλους του λιανεμπορίου.

Αυτό καταδεικνύεται από τα πρώτα ευρήματα της έρευνας που πραγματοποίησε η Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου (ΕΣΕΕ) και η οποία βρίσκεται σε εξέλιξη.

Ειδικότερα, προκύπτει ότι σχεδόν 2 στα 10 καταστήματα που βρίσκονται στους εμπορικούς δρόμους Αθήνας και Πειραιά έχουν κατεβάσει ρολά, όχι λόγω θέρους αλλά κυρίως λόγω κρίσης.

«Θα πρέπει να σημειωθεί ότι η εν λόγω καταγραφή δεν έχει στόχο να δώσει μια πλήρη ερμηνεία των λουκέτων, αφού αυτά μπορεί να οφείλονται και σε διάφορους άλλους παράγοντες. Είναι όμως προφανές ότι η μη αντικατάσταση αυτών των επιχειρήσεων από άλλες, σε περιοχές όπου θεωρούνται από τους σημαντικότερους εμπορικούς και όχι μόνο δρόμους της Αθήνας, υποδηλώνει μια στασιμότητα της αγοράς και έλλειψη ρευστότητας», σημειώνει η ΕΣΕΕ.

Στην έρευνα που πραγματοποιήθηκε μεταξύ 19 -30 Ιουλίου, οι ερευνητές της ΕΣΕΕ μέτρησαν συνολικά 505 κλειστές επιχειρήσεις σε σύνολο 3.421 καταστημάτων, ποσοστό που αντιστοιχεί στο 14,8% του συνόλου για όλο το Λεκανοπέδιο. Οι περιοχές που εξετάστηκαν ήταν το κέντρο της Αθήνας (Ερμού, Σταδίου, Πανεπιστημίου, Ακαδημίας, Πατησίων), η Καλλιθέα, το Μαρούσι, η Νέα Ιωνία, η Κηφισιά, το Χαλάνδρι, το κέντρο του Πειραιά, το Περιστέρι, ο Κορυδαλλός, η Γλυφάδα και το Αιγάλεω.

Κοινή διαπίστωση, σύμφωνα με την ΕΣΕΕ, είναι ότι δεν κλείνουν μόνο τα μικρά μαγαζιά, καθώς δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που μεγάλες επιχειρήσεις διακόπτουν τη δραστηριότητά τους.

Επιπρόσθετα, αυτό που έχει διαπιστωθεί από αντίστοιχες έρευνες, αλλά και από τους απλούς καταναλωτές σε αρκετές περιπτώσεις, είναι ότι αλυσίδες κλείνουν κάποια από τα υποκαταστήματά τους ή μειώνουν τα τετραγωνικά (μετακομίζουν σε διπλανό μικρότερου εμβαδού κατάστημα ή, αν είχαν ενώσει δύο καταστήματα, σήμερα επιλέγουν να κρατήσουν το ένα από τα δύο), προκειμένου να μειώσουν το λειτουργικό τους κόστος.

Εξάλλου, σε όλες τις περιπτώσεις, όπως σημειώνει η ΕΣΕΕ, καταγράφεται ως κοινό πλέον γνώρισμα η τοπική συγκέντρωση των κλειστών επιχειρήσεων: εκεί που κλείνει μία επιχείρηση κλείνουν και άλλες. Το γεγονός δε ότι δεν αντικαθίστανται από νέες υποδηλώνει στασιμότητα της αγοράς και πρόβλημα ρευστότητας.

Οι περισσότερες επιχειρήσεις που κλείνουν ανήκουν στον κλάδο του εμπορίου ένδυσης και υπόδησης, ο οποίος ωστόσο παραμένει «ηγετικός κλάδος», αφού η συγκέντρωσή του σε κύριους οδικούς άξονες παραμένει υψηλή και χαρακτηρίζει τους εμπορικούς δρόμους.

Στο κέντρο της Αθήνας το ποσοστό των κλειστών καταστημάτων ξεπερνά το 17%. Από τα 1.252 καταστήματα που μετρήθηκαν τα 215 είναι κλειστά.

Το ρεκόρ λουκέτων έχει η οδός Σταδίου, όπου το ποσοστό κλειστών/ανοιχτών καταστημάτων φτάνει το 25% , ενώ υψηλό ποσοστό με 2 στις 10 επιχειρήσεις κλειστές καταγράφεται και στην οδό Πανεπιστημίου. Στην Ερμού, τον πιο εμπορικό δρόμο της Ελλάδας, η αναλογία φτάνει το 15%, όσο και στην οδό Πατησίων. Στο Κολωνάκι (αλλά και στην Κηφισιά) το ποσοστό των κλειστών καταστημάτων είναι μικρότερο απ’ ό,τι το σύνολο -περίπου 12,5%-, στοιχείο που καταδεικνύει ότι ενδεχομένως περιοχές με υψηλότερα εισοδήματα θίγονται, αλλά σε χαμηλότερο βαθμό.

Σύμφωνα με την έρευνα, το υψηλό ποσοστό των κλειστών επιχειρήσεων στις οδούς Σταδίου και Πανεπιστημίου θα μπορούσε να αποδοθεί, πέραν της οικονομικής ύφεσης, και σε μια σειρά άλλων παραγόντων, όπως η από τριετίας λειτουργία του Πολυκαταστήματος «ΑΤΤΙΚΑ», που αφορά και τους δύο αυτούς δρόμους, η εγκληματικότητα, αλλά και οι συχνές κινητοποιήσεις της τελευταίας περιόδου.

Η εικόνα μακριά από το κέντρο παρουσιάζει την ίδια αναλογία. Στο Μαρούσι σε σύνολο τριών εμπορικών δρόμων σχεδόν 16% των επιχειρήσεων είναι κλειστές.

Στη Ν. Ιωνία και συγκεκριμένα στη Λεωφόρο Ηρακλείου, η οποία εξυπηρετεί τρεις κατά σειρά περιοχές (Ν. Ηράκλειο, Ν. Ιωνία, Πευκάκια), η εικόνα εμφανίζεται σε πρώτη ανάγνωση λίγο καλύτερη, με την αναλογία να φτάνει στο 14%.

Στην περιοχή της Κηφισιάς, στο σύνολο πέντε εμπορικών δρόμων που εξετάστηκαν, η αναλογία φτάνει περίπου στο 12%. Παρ’ όλα αυτά, οι αποκλίσεις μεταξύ των εμπορικών δρόμων είναι αρκετά μεγάλες, αφού αλλού καταγράφεται 20% των επιχειρήσεων να είναι κλειστές και αλλού το ποσοστό μειώνεται στο 7%.

Ο εμπορικός δρόμος της Θησέως στην περιοχή της Καλλιθέας εμφανίζει αναλογία της τάξεως του 13%, με κύριο γνώρισμα τη συγκέντρωση των κλειστών επιχειρήσεων στις ίδιες περιοχές των δρόμων.

Το Χαλάνδρι παρουσιάζει υψηλή συγκέντρωση κλεισιμάτων, με δύο κεντρικούς εμπορικούς δρόμους (Παπανδρέου και Αγία Παρασκευή) να παρουσιάζουν αναλογία κλειστών/ανοιχτών καταστημάτων περίπου 20%. Στο σύνολο τριών εμπορικών δρόμων στο Χαλάνδρι, η αναλογία μειώνεται στο 16%.
Ο Πειραιάς παρουσιάζει αντίστοιχη με όλες τις άλλες περιοχές εικόνα, καθώς 11% των καταστημάτων στους κεντρικούς δρόμους είναι κλειστά. Καταγράφονται όμως εσωτερικές διαφοροποιήσεις. Έτσι, η κατάσταση είναι πολύ χειρότερη στην Ελευθερίου Βενιζέλου και στην Ηρώων Πολυτεχνείου, όπου τα ποσοστά ξεπερνούν το 14%, ενώ εμφανίζεται λίγο καλύτερη στη Σωτήρος και την Τσαμαδού.

Το ζήτημα που ανακύπτει και το οποίο θα διερευνηθεί περαιτέρω στη δεύτερη φάση της έρευνας είναι ότι, με δεδομένο ότι η εικόνα αυτή περιγράφει τους απολύτως κεντρικούς δρόμους της Αθήνας, καθίσταται προφανές από τα πρώτα κιόλας στοιχεία ότι η κατάσταση στους λιγότερο κεντρικούς δρόμους είναι εμφανώς δυσμενέστερη.

ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ

Οι επιπτώσεις από το κλείσιμο των επιχειρήσεων είναι πολλαπλές, σύμφωνα με τους εκπροσώπους των εμπόρων.

- Κατ’ αρχάς χάνονται θέσεις εργασίας. Από προηγούμενη έρευνα της ΕΣΕΕ προέκυψε ότι θα χαθούν συνολικά περί τις 100.000 θέσεις στο εμπόριο.

-Μια δεύτερη σημαντική επίπτωση είναι η απώλεια εισοδήματος για τους ιδιοκτήτες των ακινήτων. Οι ιδιοκτήτες χάνουν σημαντικά έσοδα από ενοίκια που εισέπρατταν.

-Μια τρίτη επίπτωση αφορά τον αρνητικό αντίκτυπο στην κατοικία από την ερήμωση της γειτονιάς. Τα εμπορικά καταστήματα δημιουργούν χωρική και κοινωνική συνοχή στις γειτονιές, καθώς αποτελούν τον πυρήνα γύρω από τον οποίο συγκροτούνται οι κοινωνικές σχέσεις. Άρα και η κατοικία επηρεάζεται και ενδεχομένως, σύμφωνα με την ΕΣΕΕ, χάνει την αξία της.

-Η αποκλειστική συγκέντρωση και εγκατάσταση σε συγκεκριμένους χώρους ενδέχεται να προκαλέσει αύξηση κόστους και αύξηση τιμών.

-Αυξάνεται ο κίνδυνος να βαθύνει ο κοινωνικός αποκλεισμός, αφού σύμφωνα με τα παραπάνω θα μειωθεί η ζήτηση σε περιοχές μακριά από εμπορικά κέντρα –εξυπηρέτησης.

-Μειώνονται τα έσοδα των δήμων.

ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ, Κυριακή, 08 Αυγούστου 2010
Ο «χάρτης των λουκέτων» στα εμπορικά Αθήνας και Πειραιά
(Άρτεμις Σπηλιώτη)

Κώλοι υπάρχουνε...

"Ούτε VIP'S..."

Θα αστράψει το λουστρίνι.
Loading...